Post by reporrelonwaa on Feb 15, 2022 16:27:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Sonic Dash - Endless Running 2022 version ▞▞▞
EXTREMT irriterande med annonser överallt. Och vad jag kunde se, det finns inget sätt att betala för en AD-fri version. Inte ett spel du bör låta dina barn spela eftersom de kommer att klicka på alla annonser hela tiden. Undvika.
Endless runner-spel är en av mina favorittyper av spel och ett med sonic passar helt genren. Jag är själv ett personligt soniskt fan så jag njuter verkligen av detta.
FUNNNNNNN
Alldeles för många annonser som är alldeles för långa och svåra för barn att förstå hur man kommer tillbaka till själva spelet. Det är så illa att barn glömmer att de spelar sonika. Antingen gör ett sätt att köpa spelet för en annonsfri upplevelse, annars avinstalleras det här spelet. Skam också utvecklaren för att vara så aggressiv med annonser som utnyttjar det faktum att barn bara klickar var som helst bara för annonsintäkter. Det här är inte ett spel, det är en reklam, spelet är en illusion.
Dåligt
Det här spelet är så roligt och jag gav 5 stjärnor för att cheferna är så roliga och utmanande och det gör mig glad.
Det är okej. Det går fortfarande inte att jämföra med Sonic 3 & Knuckles eller Sonic Mania Plus.
Spelet är ok antar jag. Det blir ganska försvårande när det pausar från ingenstans mitt i ett hopp och förstör löpningen totalt. Det och vad är det med att behöva logga in på Facebook för en av prestationerna? Vissa människor väljer att inte använda så lama saker som sociala medier du vet.
Jag gillar det här spelet eftersom du springer och samlar ringar du kan få och fråga boll och du kan ändra din karaktär och du kan göra bosskamper
Bra spel men mängden reklam är bara löjlig, avinstallation nu efter 5 timmar kan bara inte acceptera den mängden reklam 30 sekunders spel = 30 sekunders reklam oavsett vad du gör. Om du inte accepterar några gratis saker för att titta på en 30-sekunders reklam, gissa vad, fler annonser när du går till huvudskärmen. GIRIGA FÖRETAG-killar som förstör ett bra spel väldigt tråkigt.
Fantastiskt äventyrligt och fantastiskt spel. älskar verkligen detta. Koncentration behövs för att spela detta i en timme
Sonic Dash - Endless Running ארקייד aqsl
Ännu ett bra spel förstört av reklam. Jag betalar hellre ett par dollar för det än att stå ut med alla annonser! Spelutveckling nuförtiden är fantastisk. Förutom att de har för många ANNONSER! Köpte den till min son. Men han spelar det i 5 sekunder innan han får ett utbrott på grund av EN ANNAN reklam! ATT LYSSNA PÅ DINA KUNDER OCH BLI AV DEN JÄVLA ANNONSEN!!!! 😠😠😠
Perang Ekspansi Sel Strategi wtpn
Mattekollen - Beta APK. By TechPages Förlag AB. Eriks Fönsterputs i Sverige AB APK ... Sonic Dash - Endless Running APK.
Gud tid
Fruktansvärt mycket reklam
Älskar konceptet men de fattigaste avrättningarna. Försök inte att fortsätta köra genom att titta på en annons, det är en av många slumpmässiga saker som kraschar det här spelet! För att inte tala om att det är så reklamtungt i alla fall och om det inte var tillräckligt illa, se bara till att mikrotransaktionerna säger att de inte är nödvändiga.
Det här var ett fantastiskt spel men... Det raderade helt alla mina framsteg. Jag hade flera karaktärer och zoner och när jag öppnade appen i helgen var allt borta. Det får mig att börja om från början. Det räddade alla mina prestationer men inget annat. Jag försökte ta bort och installera om det men det fungerade inte.
Det är laggy så mycket att jag vill älska Sonic det gör jag verkligen!!!!men det här är inte det bästa sättet att introducera Sonic för mig. Jag älskar spelet men modellerna var klippta och de har inget uttryck alls, vilket bara gör att spel livlöst och tråkigt
Bra spel, för många reklamfilmer
Det här spelet är det bästa någonsin. Jag har så roligt att bygga världen, samla på karaktärer och bara springa. Definitivt ett bra spel, kan rekommenderas.
Det var ett OKish spel fram till denna uppdatering. Inte säker på vem som tyckte att det var en bra idé att ersätta lama uppdrag med ännu svårare uppgifter. Inte ens min katt skulle tycka att det var så utmanande att hoppa 5 gånger. Meningslöst samla pärlor och djur som jag inte kan använda för ingenting eftersom jag har låst upp alla platser. 🤷🏽
4/5 så där men man kan spela när man har tråkig
Buggar!!!! Snälla fixa dem! Jag var i tempelzon, på väg att låsa upp vektor med xp på 16, när jag plötsligt redan nästa dag är på xp 15 med mindre röda stjärnringar också och tempelzonen låst!!!! Och ibland visar de tidigare spel som hittats och när du väljer rekommenderat alternativ raderas dina uppdrag som du slutfört! Gör något åt det eftersom jag gillar det här spelet, låt mig inte ta bort det!!!!
Lite för många annonser och lite för grinig. Annars kul oändlig löpare.
Två ord dålit det funkar ju inte kan ni fixa det för fan det går ju inte ens att starta jävla skit spel
Det är det bästa spelet någonsin som det inte har annonser som jag verkligen hatar och även det har coola häftiga saker som min favorit underjordiska vattenlandskap etc. Älskar det här spelet tack för att du gjorde det här spelet till skaparen av sonic dash. Mycket nöjd med detta spel. Alla snälla spela det här spelet. Det är superduper kul.
I väntan på Crash Bandicoot 4 ser mobilspelet ut att släppas ...
Det är gammalt spel men det är jalla fall kul
Mycket intressant, faktiskt tror jag att jag äntligen har hittat det jag har letat efter, min lillasyster älskar det hon letar efter något som liknar detta men det här blåste hennes huvud på vid gavel jag menar hon är förvånad över det, och jag är glad att jag har fått henne något som gör en cool bror, men jag har ett förslag, Om storleken Jag tror att du borde göra det större, tillverkarna av det här spelet gjorde ett bra jobb, det är coolt. Jag älskar det. Jag rekommenderar det för barn.
Det är verkligen ett fantastiskt mobilspel. Det är ett av de bättre tunnelbanesurferspel jag har spelat. Jag antar att jag har en biad eftersom jag är ett stort soniskt fan men jag skulle till 100% prova det
Hej, kan du snälla ta bort funktionen för att rulla i spelet? Halva tiden försöker jag hoppa, men spelet registrerar det som en rulle på grund av kranen, vilket gör att jag tappar löpningen. Om du kunde göra det, skulle mitt betyg för det här spelet definitivt gå upp igen.
Först bra spel. Fram till den senaste uppdateringen med tanke på att jag brukade få 30 ädelstenar för att slutföra uppdrag och nu får jag bara 1 var? Som om det inte tog tillräckligt lång tid att samla in när du kommer längre i spelet. Plus att du ändrar fienderna till en tjusig ny design, fixa dessa om inte animeringen åtminstone uppdragen
Det här spelet är så underhållande och det har också fantastisk grafik, du vet att Sonic är en av mina favoriter och bästa hjälte detta spel är intressant, enkelt och roligt de har också en rolig hållning
Ett roligt spel men blir tråkigt om man spelar för långt tid man kan spela spelet 5 till 10 min och sen börjar det bli tråkigt
Popup-fönster och förseningar är distraherande och riktigt vidriga. Varje gång du dör eller avancerar finns det en mängd annonser som de försöker lura dig att ladda ner. Synd, det verkade kul tills jag blev trött på att försöka klicka på tidigare annonser.
Sonic Dash Endless Running v4.25.0 MOD APK Obegränsad ...
Ganska kul, önskar att det gav uppgifter snabbare, jag skulle vilja spela mer än en gång varannan timme.
Jag älskar det! Det är väldigt roligt att spela och det underhåller mig i skolan! Jag önskar att jag kunde få tillbaka mina gamla karaktärer som film sonic, classic, etc, men det är okej, jag älskar fortfarande det här spelet
Den är bra men välja bana
Jag gillar hur du kan låsa upp karaktärer rädda djur men jag gav bara 3 stjärnor eftersom det bara finns 2 chefer. Kan vi också få ljudet från filmevenemanget igen eftersom jag hade det jättekul att spela det när det var tillgängligt
Become the king of slap and hit hard with power slap to that master slapper king ... Sonic Dash - Endless Running APK: Sonic Dash - Endless
Hur fan ska man ta sig över nått när det är flera meter emellan... Det går inte, jävla skitspel
Grafiken var enastående och ganska cool för mig. Spelet fungerar bra och jag föredrar att spela när det känns tråkigt. Detta spel är roligt och lätt att spela. Vem skaparen av detta spel är acceptera helt och hållet uppskattning. Ditt verk är konst💜
Besviken. För många annonser förstör spelet. Jag kan se att andra har samma problem. Jag kan inte förstå varför jag inte har möjlighet att ta bort annonser.
Bra tidsfördriv
Jag kan inte logga in med min Facebook
Join Clash 3D
När var punkten du avinstallerade? Förmodligen när det blev 500+ ädelstenar som behövs för ett bygge. Kändes som ett enormt slöseri med tid. Slösa inte bort din.
De 16 bästa arkadspel för Android, har du dem alla?